کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان آبی که دو بار جوشیده باشد ضرر دارد؟ اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انتشار تصویر یک جسد با دستور مقام قضایی در مشهد |  حیوانات جسد مقتول را خورده بودند + تصاویر

  • کد خبر: ۲۱۹۷۹۱
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
انتشار تصویر یک جسد با دستور مقام قضایی در مشهد |  حیوانات جسد مقتول را خورده بودند + تصاویر
مقام قضایی از شهروندان خواست در صورتی که متوفی را‌ می‌شناسند، به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش شهرآرانیوز صدای سگ‌های ولگرد بلند بود و از دور سر چیزی درون بیابان با هم درگیر بودند. آنها درحالی برای یکدیگر خرناس می‌کشیدند که به سمت نقطه‌ای حمله می‌کردند. این صحنه کنجکاوی رهگذران را برانگیخت. به محل نزدیک شدند و در کمال ناباوری متوجه شدند که طعمه این حیوانات مردی جوان است که هیچ واکنشی به حضور حیوانات یا افراد ندارد و روی زمین افتاده و مرده است.

با اعلام کشف یک جسد در توس ۸۵، بلافاصله عوامل کلانتری معراج برای بررسی موضوع وارد عمل شدند. با حضور مأموران و دورکردن شهروندان کنجکاو از محل، مشخص شد که جسد متعلق به مردی جوان است که هودی سیاه به تن و گرمکن ورزشی به پا داشت.

بررسی‌های اولیه نشان داد که گوش‌ها و بینی این فرد قطع شده است. مأموران که احتمال می‌دادند با پرونده‌ای جنایی روبه‌رو شده‌اند، بلافاصله موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد اطلاع دادند.

با مشخصاتی که مأموران اعلام کرده بودند، احتمال جنایت وجود داشت و همین موضوع موجب شد تا قاضی صادق صفری برای بررسی صحنه به منطقه برود.

کفش‌های گم‌شده

با حضور قاضی صفری در صحنه، اولین چیزی که نظر بازپرس جنایی را به خود جلب کرد، پابرهنه بودن جسد بود. در بررسی‌های میدانی نیز ردپای حیوانات وحشی و آثار گازگرفتگی روی دست و صورت جسد مشهود بود و مشخص شد قسمتی از بینی و گوش‌های او را حیوانات جدا کرده‌اند.

موضوع کفش‌ها سرنخ مهمی بود که مقام قضایی را متقاعد کرد که با پرونده‌ای جنایی روبه‌رو نیست و این احتمال وجود داشت که این فرد احتمالا بیست‌وشش‌ساله در جایی همچون پاتوق‌های اعتیاد و... به دلایلی نامشخص جان باخته است و افراد حاضر در آنجا برای اینکه دچار تبعات مرگ این فرد نشوند، جسد را در بیابان‌های اطراف بولوار توس در جایی که چندان هم مخفی نبود، رها کرده و گریخته‌اند و هیچ برنامه‌ای برای مخفی‌کردن جسد نداشته‌اند؛ موضوعی که اثبات می‌کند آنها نقشی در مرگ این فرد نداشته‌اند.

هویت نامعلوم

مأموران با دستور مقام قضایی جیب لباس‌های متهم را جست‌و‌جو کردند، اما هیچ مدرکی که هویت متوفی را نشان دهد، کشف نشد. همچنین علت مرگ این فرد در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و دستور انتقال جسد به پزشکی‌قانونی خراسان‌رضوی به‌منظور کالبدشکافی و مشخص‌شدن علت آن نیز صادر شد.

در ادامه بررسی پیکر متوفی برای مشخص‌شدن آثار احتمالی در بدن نیز انجام شد که هیچ اثری از درگیری یا ضرب‌وجرح وجود نداشت. همچنین روی مچ یکی از دستان او کلمه «سجاد» و روی بازویش نیز کلمه «مادر» خال‌کوبی شده بود.

انتشار تصویر یک مقتول با دستور مقام قضایی در مشهد | جسدی که حیوانات آن را خورده بودند + تصاویر

کشف جسدی که حیوانات آن را خورده بودند

جسد را شناسایی کنید

مقام قضایی در ادامه دستور انتشار تصاویر بدون پوشش متوفی را در روزنامه شهرآرا صادر کرد و از شهروندان خواست تا در صورت شناختن این فرد یا مفقودشدن اطرافیانشان که مشخصاتشان با جسد کشف‌شده هم‌خوانی دارد، برای پیگیری موضوع به پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند یا به کلانتری معراج و دادسرای ناحیه ۲ در خیابان کوهسنگی مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->